У школі створена система розвитку діяльності, необхідна для самовизначення кожного школяра, розвитку його інтелектуальних та творчих здібностей, виховання розглядається в цілісному навчальному процесі, який є реальним залученням до підготовки до життя. Одним з основних принципів роботи школи є розкриття в процесі навчання дитячої обдарованості. Упровадженню в життя цього принципу сприяє спільна діяльність практичного психолога школи та педагогів.
З цією метою щорічно поповнюється інформаційно-аналітичний банк «Обдарована молодь». У 2016/2017 навчальному році він нараховує 65 учнів, з них:
- академічної обдарованості – 34 учня,
- спортивної обдарованості – 31 учень.
Протягом навчального року учні школи брали участь у:
- Міжнародному математичному конкурсі «Кенгуру»;
- Міжнародному природничому конкурсі "Колосок";
- Всеукраїнській природничій грі «Геліантус – природознавство для дорослих»;
- Міжнародному учнівському конкурсі юних істориків «Лелека»;
- Всеукраїнському інтерактивному учнівському конкурсі юних суспільствознавців «Кришталева сова»;
- Всеукраїнському учнівському фізичному конкурсі «Левеня»;
- Всеукраїнській українознавчій грі «Соняшник».
Упродовж року учні школи брали активну участь у турнірах та конкурсах різного рівня:
- районному конкурсі ораторського мистецтва;
- районному турнірі юних істориків;
- районному турнірі юних правознавців;
- районному турнірі юних географів;
- районному, міському та всеукраїнському турнірах юних економістів;
- районному турнірі юних фізиків;
- районному, міському, та всеукраїнському турнірах юних винахідників і раціоналізаторів;
- районному та міському турніріі юних хіміків;
- районному конкурсі з української мови ім. П.Яцика (учні 3-11 класів).